
Poznaj skuteczne narzędzie rozwiązywania trudności w zespole.
Opisałem go na blogu Sklepu Trenera:
– Jak rozwiązać największe trudności w zespole?
Więcej...
Poznaj skuteczne narzędzie rozwiązywania trudności w zespole.
Opisałem go na blogu Sklepu Trenera:
– Jak rozwiązać największe trudności w zespole?
Więcej...
Dowiedz się, w jaki sposób przekonać ludzi do pracy zespołowej?
Przeczytaj o tym na blogu Sklepu Trenera:
– Co zrobić, aby ludzie chcieli pracować zespołowo?
Więcej...
Kiedy w zespole pojawia się kryzys?
Jak mu zaradzić?
Odpowiedź na te pytania opublikowałem na bogu Sklepu Trenera:
– Kiedy w zespole pojawia się kryzys? Jak mu zaradzić?
Więcej...
Informacje zwrotne są opisem ludzkich zachowań. Informują nas jak inni postrzegają nasze zachowania. Słuchając informacji zwrotnych możemy wprowadzać zmiany i poprawiać efektywność naszych działań.
Natomiast udzielając informacji zwrotnych warto pamiętać o tym, że przekazywane są one po to, aby usprawniać komunikację i współpracę. Żeby pomóc drugiej osobie lepiej funkcjonować, a nie po to, żeby ją skrytykować, czy zaszkodzić jej.
Kiedy chcemy przekazać krótką, ...
Więcej...Kiedy uczestnicy szkolenia mają tworzyć nowe rozwiązania, a słabo im to wychodzi, możemy im w tym pomóc …
Mianowicie, szukanie rozwiązań zamieniamy na szukanie braków i ich uzupełnianie.
Jeśli człowieka w trudnej sytuacji zapytamy o rozwiązanie, może on mieć problemy z jego wymyśleniem. Wszak ciąży na nim presja czasu, wyników i nerwy. To ogranicza kreatywne myślenie nad rozwiązaniami.
O wiele prościej jest znaleźć rozwiązanie NIE koncentrując się na s...
Więcej...
Dzisiaj bardzo krótki i prosty sposób na rozwiązanie trudnej sytuacji podczas szkolenia. Ostatnio opisałem długą procedurę na rozwiązywanie bardzo trudnych sytuacji szkoleniowych. Dzisiaj będzie więc coś całkiem przeciwnego – szybki sposób na proste trudności.
Kiedy podczas szkolenia powstanie nerwowa sytuacja, ogłoś minutę ciszy. Wówczas napięta sytuacja sama się rozwiąże 🙂
W tym celu wykonaj następujące kroki: